Artikel toegevoegd op maandag, 18 maart 2019

BETALINGSVERKEER

“Sorry, ik heb alleen maar een pinpas ...”

Stel, een gast wil afrekenen met zijn pinpas of creditcard, maar de betaalautomaat hapert. Of hij heeft zijn pas of pincode vergeten. Hoe kunt u er handig voor zorgen dat de gast toch snel kan afrekenen? En bij op-rekening-eters?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]

Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Horeca is voorbehouden voor abonnees.

Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - 5708 HZ Helmond - Kvk-nummer: 17085336 - Tel.: 0492 - 59 31 31 - Fax: 0492 - 59 31 00
http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 22.05.2019

Meer van Indicator